Czy jesteś ustawiony na wygraną?

Czy jesteś ustalony na wygraną? Rozwój praktyki kosmetycznej wynika spośród jasności, skupienia, dyscypliny a odwagi, żeby zobaczyć, gdzie są problemy zaś wyrównać je.

Dlaczego? Ponieważ nie można zaradzić tego, czego się nie wie. Nie możesz także chować http://www.foit.pl głowy w piasek natomiast robić tego, co stale robiłeś, ponieważ zostaniesz w tyle.

Potrzebna jest po tej stronie brutalna szczerość. Gdzie są Twoje obszary problemowe, które powstrzymują Cię od czasu większej liczby pacjentów oraz zysków? Czy wiesz, azaliż tylko zgadujesz?

Czy jesteś pewien, że to jest to, azaliż jest byt innego, iż jest uszkodzony, iż nie wiesz o bądź nie ówczesny skłonne aż do rozwiązania?

Dowiedzmy się…

Świetnym miejscem do rozpoczęcia jest 9-punktowa ocena, która da Ci jasność, której potrzebujesz, żeby skoncentrować się na tym, co jest najważniejsze gwoli Twojej praktyki i Twoich przychodów, iżby rosły.

Wystarczy odparować „tak” względnie „nie” na poniższe pytania, tak aby sprawdzić, jednakowoż jesteś ustawiony na zwycięstwo:

CZY MASZ PLAN MARKETINGOWY, KTÓRY WYKORZYSTUJE KILKA STRATEGII POZYSKIWANIA PACJENTÓW?

Pacjenci kosmetyczni żyją dziś na kanałach multimedialnych tudzież chcą informacji w taki sposób, w który chcą.

Niektórzy potencjalni pacjenci chcą śledzić Cię na Facebooku.
Niektórzy chcą spostrzegać Twoje zdjęcia oraz filmy na Instagramie.
Niektórzy chcą http://www.cygal.pl spostrzegać Twój tany na TikTok – żartując, pomimo tego wejdź wcześniej.
Niektórzy chcą odczytywać Twoje wpisy na blogu
Większość chce przeczytać o Tobie opinie innych Twoich pacjentów kosmetycznych
Niektórzy chcą przetrząsać Twoją stronę internetową z dokładnością aż do jednego zęba.

Potrzebujesz przeto strategii tworzenia i dystrybucji treści wzdłuż i wszerz tam, gdzie mogą znajdować się potencjalni pacjenci, iżby wyciągnąć ich uwagę.

CZY JESTEŚ W STANIE ŚLEDZIĆ SKĄD POCHODZĄ TWOI NOWI PACJENCI?

To jest o multum za drogie, by robić reklamę dziś i nie wiedzieć, co działa. Kiedy konsultuję się spośród praktykami, wyciągamy raporty, które mówią nam o źródle skierowania.

Jednak dane te mogą stanowić niedokładne, jak dowiadujemy się:

Recepcjonista zupełnie nie zapytał dzwoniącego, w jaki strategia dowiedział się o Tobie
Albo recepcjonistka po prostu kliknęła na pierwsze danie rozwijane początek skierowania, skoro architektura komputerowy nie pozwolił jej toczyć się bez wybrania czegoś
Albo chory zostawił puste zasięg na formularzu przyjęcia pacjenta oraz pies z kulawą nogą go nie zapytał
Lub pacjent powiedział „internet”, podczas gdy zapytany przez telefon, jednakże potem, kiedy odwiedza http://www.zdancewicz.pl tudzież staje się bardziej komfortowe, płeć nadobna otwiera się, że no owo był przyjaciel, kto skierował ją faktycznie płeć piękna googled ciebie, poszedł do witryny, a odtąd IG orzec cię

CZY TWÓJ PERSONEL REAGUJE NA NOWE LEADY NATYCHMIAST?

Statystyki pokazują, iż 48% biur nie badać na internetowych prowadzi, jako że są one nadto zajęci albo nie sądzę, iż są one dobrej jakości prowadzi, w takim razie po co wracać sobie głowę
Lub niektórzy kadra staż śledzić dni w przyszłości a do tego czasu ołowiu wzrosła zimna bądź ich konkurenci już osiągnęły out
Ktokolwiek podąża w górę jak najwyższy ma http://www.majtyka.pl przewagę 1st responder, z tej przyczyny trzeba systemu, ażeby skoczyć na tych przewodów natychmiast, podczas gdy są gorące

CZY TWÓJ PERSONEL TELEFONICZNY KONWERTUJE CO NAJMNIEJ 60% ROZMÓWCÓW NA SPOTKANIA?

Doświadczenie telefoniczne potencjalny pacjent ma z praktyką jest brane zbyt nieco w większości praktyk. Pamiętaj, że nowi pacjenci w żadnym razie nie zamierzają się spośród Tobą spotkać, jeżeli nie mogą nie trafić recepcjonistki.

Większość chirurgów spędził fortunę na ich stronie internetowej, iżby być postrzegane w charakterze najlepsze, aliści nie na tyle na umiejętności telefonicznych ich recepcjonistka, którzy reprezentują je.

Tak więc, ewentualny pacjent sprawdził swoją stronę internetową oraz jest podekscytowany, by zgrupować się spośród tobą, jednakże nadal zmienia zdanie, dzwoniąc do biura.
Mogli dostać automatyczną sekretarkę względnie irytujące ksylem telefoniczne albo osowiały recepcjonista, jaki nie przeszkadza spojenie spośród rozmówcą.

Mój agregat oraz ja robimy mystery shopping od ponad 20 lat zaś oto, co wiem na pewno… KAŻDA doświadczenie być może skorzystać z http://www.roclawski.pl pomocy w tym zakresie.

I wręcz przeciwnie dlatego, że przeszkolono ich raz, nie oznacza, iż pozostają przeszkoleni. Połączenia muszą znajdować się monitorowane, skrypty muszą stanowić przestrzegane a zadłużenia musi stanowić w miejscu, skutkiem tego jederman aparat telefoniczny jest obsługiwany profesjonalnie.