Jak zaskarbić sobie potencjalnego pacjenta aż do zabiegów kosmetycznych

Jak przekonwertować pacjenta kosmetycznego? Konwersja stawki może stanowić frustrujące w dzisiejszym konkurencyjnym świecie. Spędziłeś czas, pieniądze i trud w uzyskaniu potencjalnych pacjentów http://www.laczny.pl za pośrednictwem drzwi, jakkolwiek nadto wielu spośród nich nie zająć z jakiegoś powodu.

Dlaczego nie? Czy owo konkurencja? Czy to twój marketing? Czy to twój personel?

Czego się nauczyłem, konsultując się w tej branży dzięki 20 lat tudzież pisząc książkę na ten temat, jest to…

Powodem nr 1, w celu którego pacjenci kosmetyczni nie wybierają Ciebie jest to, iż nie czują więzi.

Dobra wiadomość jest taka, że możesz ten powikłanie wystarczająco łatwo poprawić, aby powiększyć własny dzielnik zamykania salonów. http://www.dering.pl

CZEGO TAK NAPRAWDĘ CHCE PACJENT KOSMETYCZNY?

Po pierwsze, zastanów się, co owszem w samej rzeczy kupuje pacjent. Emocjonalnie kupują czas, uznanie, prestiż, szczęście i miłość.

Niektórzy powiedzą Ci, że chcą utrzymywać się konkurencyjni na rynku, wyglądać lepiej teraz, kiedy są świeżo upieczonymi singlami, wybierają się na zjazd klasowy i chcą wzbudzić zazdrość przy starego chłopaka.

Najważniejsze jest to, że twój chory kosmetyczny chce przewidywać się lepiej – kropka! Wierzą, że górujący wygląd sprawi, że poczują się lepiej we własnej skórze. Teraz muszą owszem wynaleźć odpowiedniego chirurga, który im pomoże.

Wiedząc o tym, musisz pochwycić się ich emocjonalnymi pragnieniami, potrzebami http://www.huczko.pl, obawami a rozczarowaniami. Pacjent kosmetyczny kupuje nadzieję – że uzyskasz odpowiedni wynik, w sąsiedztwie minimalnym bólu tudzież dyskomforcie, natomiast że jego obecność ulegnie poprawie.

Zajmujesz się w takim razie uczuciami. Pacjent bez zabrudzeń chce się czuć wyjątkowy, zrozumiany, ważny, komfortowy, ważki zaś szanowany. Chce wiedzieć, że zależy Ci na nim jak na osobie natomiast iż dasz mu to, czego chce.

Oczekują, że będą traktowani z życzliwością zaś szacunkiem i, wyraźnie mówiąc, gdyby nie otrzymają tych ciepłych, rozmytych uczuć od chwili Ciebie oraz Twojego http://www.janic.pl personelu, pójdą aż do Twojego konkurenta, który potraktuje ich lepiej, i oni zabiorą ze sobą swoich przyjaciół.

ZACZNIJ NAWIĄZYWAĆ KONTAKT Z PACJENTEM JUŻ PRZY PIERWSZEJ ROZMOWIE

Twoi pacjenci chcą się utożsamiać z Tobą natomiast Twoim personelem. Jeśli możesz sprawić, iż prawdopodobny chory poczuje się dobrze, obowiązujący zaś komfortowy, tudzież plus uchwycenie jego potrzeb, są one twoje.

Połączenie zaczyna się od czasu budowania rapportu w toku pierwszej ustalenia telefonicznej spośród pacjentem w Twoim gabinecie.

Konieczne jest, żeby Twój recepcjonista był przyjazny, optymistyczny, biegły oraz przeszkolony w używaniu tonu głosu natomiast strategicznych skryptów, tak aby „doprowadzić” rozmówcę do zarezerwowania konsultacji spośród Tobą.

W przeciwnym razie, gdyby nie prawdopodobnie http://www.suchcicki.pl przejść z wykorzystaniem recepcjonistę, w życiu nie zamierzają cię spotkać!

Na przykład, recepcjonistka musi się w pierwszej kolejności przedstawić, natomiast później przyuczyć się imienia dzwoniącego, ażeby mogła go świętować za sprawą całkowity Chronos trwania rozmowy. Używanie czyjegoś imienia automatycznie tworzy więcej więzi a sprawia, iż pacjenci czują się ważniejsi.

Ale recepcjonistka musi być także fachowy w zadawaniu konkretnych pytań zaś uzyskanie odpowiedzi od momentu rozmówcy, kto przenosi je aż do harmonogramu konsultacji z tobą.

Zadawanie pytań dzwoniącemu, takich podczas gdy procedura, którą są zainteresowani, tudzież następny poręka ich, że jest to wielce popularna procedura, którą wykonujesz, stawia ich w wyższym stopniu swobodnie.

Twój recepcjonista musi istnieć także fachowy w proszeniu o konsultację. Dzwoniący nie będzie po prostu darować go aż do nich.

Na przykład, posiadać recepcjonista konwersji wcześnie, oferując wybór dwóch następnych dni / czasu wizyty, które są później dostępne. Jeśli wybiorą jeden, oni idą do przodu.

WIĄZANIE PRZED UMÓWIENIEM SIĘ NA WIZYTĘ

Zbyt moc czasu między tym, kiedy dyskutant dotarł aż do Ciebie, a tym jak być może Cię odwiedzać jest niebezpieczne. Mogą bez trudu kontynuować procedura swoich konkurentów, którzy mogą pomieścić scenariusz rozmówcy lepiej bądź omówić z przyjaciółmi, którzy mówią im spośród niego tudzież rzeczywiście dalej.

Wypełnij ten czas opóźnienia oraz utrzymywać się w kontakcie z potencjalnym pacjentem aż do budowania zaufania, na przestrzeni kiedy oni czekają na ich konsultacji spośród tobą.

Miej strukturę w miejscu, dokąd „kapie” informacji aż do nich tak, iż są podekscytowani o pokazując się spotkać się z tobą osobiście.

Na przykład, kiedy lecz zarezerwują konsultację, wyślij im pocztą ewentualnie cyfrowo formalny paczka informacyjny w celu pacjentów, kto zawiera list od momentu Ciebie natomiast odręczny komentarz od koordynatora pacjentów, jaki cieszy się na spotkanie spośród nimi. Dołącz konkretne informacje na sprawa procedury, którą są zainteresowani, swoje opinia a zdjęcie, biografię biura natomiast personelu, zasady natomiast wskazówki.

Kilka dni później, wyślij im swoje kawałki PR spośród linkiem do swojego kanału YouTube, ażeby mogli „zobaczyć” cię jak autorytet.

Kilka dni po tym, wyślij im recenzje natomiast świadectwo z pracy odkąd innych pacjentów, którzy kochają swoje wyniki z linkami aż do konta Instagram, tak aby zauważyć przedtem / po zdjęciach innych pacjentów zamieścił.

Ta „kampania kroplowa” pomaga pacjentowi wyczuć się tak, nieledwie już Cię poznał natomiast pozycjonuje Cię jako eksperta. W ten badania pojawiają się one wielce bardziej gotowy, aby powiedzieć „tak” do Ciebie.