Praktyki od momentu dobrych aż do świetnych

Kiedy byłem w szkole biznesu, lekturą obowiązkową było „Good owo Great” Jima Collinsa.

Jest owo pozycja bibliograficzna o zarządzaniu, która wyjaśnia, z jakiego powodu niektóre firmy dokonują skoku od dobrego aż do wielkiego… a inne nie.

Profesor spędził tygodnie na analizowaniu tej książki z nami http://www.dominczak.pl studentami, przecież jest niejaki rozdział, który jest w rzeczy samej apropos naszej branży, iż chciałem się przedtem spośród wami podzielić zaś nazywa się…

Skondensowałem go bardzo, niemniej jednak oto jego sedno:

Dobre do wielkich transformacji cyklicznie wyglądają kiedy dramatyczne wydarzenia dla tych, którzy obserwują spośród zewnątrz, jednakże są faktycznie organiczne, kumulujące się procesy wewnątrz, które działają za sprawą długi czas http://www.charzewski.pl.

Oznacza to, iż nie było jednego działania definiującego, kampanii reklamowej czy też szczęścia, które zbudowało wielką firmę.

Zamiast tego, dobre oraz wielkie firmy podążały w ciągu przewidywalnym wzorcem budowania natomiast przebijania się, kto wymaga wysiłku, iżby się rozkręcić, gdy ciężkie kołowrót zamachowe; jednakże podczas gdy nuże się rozkręci, nabiera rozpędu zaś trafia w punkt przełomowy, kto staje się nie aż do zatrzymania tudzież przynosi dramatyczne rezultaty bez dodatkowego wysiłku.

Ale większa część firm działa wedle innego schematu… węzeł zagłady.

Zamiast akumulować impet, starają się nie wziąć pod uwagę tok budowania zaś aktualnie przeskoczyć do punktu przełomowego, stosując jednorazowe taktyki http://www.sudnik.pl, które dają im natychmiastowe, jednakowoż krótkoterminowe rezultaty.

Zamiast tego, otrzymują rozczarowujące wyniki, albowiem nie udaje im się nie oddać spójnego kierunku, wskutek tego próbują innej krótkoterminowej taktyki, aby utrzymywać się natychmiastowe rezultaty tudzież bardziej rozczarowujące wyniki zdarzają się dla dalszego rozczarowania, tudzież aktualnie są w pętli zagłady tudzież zmierzają aż do katastrofy.

To samo przebieg zdarzeń się http://www.gierat.pl w praktykach chirurgii plastycznej.

Naiwne względnie przeciętne praktyki gonią w środku krótkoterminowym zyskiem, rzucając czas, finanse a zasoby na wszystkie rodzaje błyszczących obiektów obiecujących świat.

Być być może jest to biznes internetowa przeprojektowanie witryny … ponownie. Lub Google AdWords, które potrzebują budżetu wielu tysięcy dolarów miesięcznie, względnie katalogów, względnie mediów społecznościowych.

Próbują czegoś przy użyciu miesiąc bądź dwa, nie podoba się wyniki, dlatego skaczą z tego do innej strategii obiecując istnieć świętym Graalem.

Ale nigdy nie pozostają wystarczająco długo, aby być w użyciu jakąkolwiek trakcję.

Podobnie jest spośród doborem pacjentów.

Wiele praktyk chodzić po one-hit-wonder pacjenta sprzeciw pacjenta kosmetycznego, kto byłby godny 10x ich początkowej inwestycji, jeśliby umieścić odwzorowanie w miejscu, aby je pielęgnować, wobec tego dokładnie stają się staż „nieopłaconych ambasadorów sprzedaży.

Tak więc, wracając aż do koncepcji „od dobrego aż do wielkiego”, oto co robi praktyka odnosząca sukcesy, by stać się wielką:

– Tworzą http://www.kocwin.pl mapę kosmetycznego planu przyciągania, konwersji zaś utrzymania pacjentów.
– Ustalają priorytety w zakresie budżetowania pieniędzy a siły roboczej w kierunku najskuteczniejszych długoterminowych strategii, które sprawdziły się w praktyce.
– Monitorują swoje wyniki a dostrajają je na bieżąco.
– Pozostają na kursie tudzież NIE zmieniają kierunku gwoli krótkoterminowych zysków.
– Widzą rezultaty, które cały czas się rozwijają.

Mówiąc inaczej, udane praktyki określają, kim są ich preferowani natomiast w największym stopniu dochodowi pacjenci kosmetyczni; odtąd określają najlepsze sposoby przyciągnięcia tych pacjentów kosmetycznych aż do nich. Wiążą się, kształcą a budują wiara spośród tym pacjentem nim spotkaniem z nim. Doskonalą doświadczenia pacjenta z praktyką od pierwszego telefonu, kto wykonują, tak aby umówić się na wizytę, do wizyty, konsultacji natomiast dalszych działań. Dają pacjentowi pomiar WOW przed, w trakcie, po ich procedurze. Zachęcają, iż pacjent, tak aby powrócić, recenzja, odnoszą się tudzież udostępniać na własnych platformach społecznych, tedy inni potencjalni pacjenci odkrywają cię a pokonać przez swoje procesy, tudzież oni, zbyt, powrót, recenzja, odnoszą się zaś akcji na społecznych skutkiem tego więcej pacjentów zrobić owo samo natomiast istotnie nadal i w istocie dalej.

Więc aktualnie masz tok oraz schemat, który buduje rozpęd, wskutek tego masz niewzruszony strumień pacjentów kosmetycznych na autopilocie.

To zupełnie nie było ważniejsze aniżeli teraz, tak aby Twoja rutyna działa gdy przyzwoicie naoliwiona maszyna, która może przetrwać burze konkurencji a COVID a lada co innego przychodzi na krajowy sposób.

Skontaktuj się ze mną, o ile mógłbyś posłużyć się spośród pomocy w tym zakresie. Pracuję z chirurgami plastycznymi od chwili 20 lat zaś mogę zaoszczędzić Ci ogrom czasu, pieniędzy tudzież kłopotów.